Agrupació El Pilar Sant Francesc

Blog de l'Agrupació El Pilar Sant Francesc

Berenar d’Infantils

ELS NOSTRES INFANTILS YA ES CONEIXEN

Hui, dia 21 d’octubre de 2018, un any més i en el Casal de la Falla Bolseria Tros-Alt, ha tingut lloc el berenar per a que els màxims representants infantils de l’Agrupació per fi es conegueren.

L’acte va començar rebent a les Falleres Majors i Presidents infantils de les distintes comissions per a que pugueren berenar tots junts i conéixer-se. Despuix del berenar, enguany, se’ls ha fet dos jocs en el que han pogut demostrar la capacitat que tenen per a deprendre’s els noms de tots els seus companys de les falles components de l’Agrupació.

A continuació, s’ha demanat la presència del nostre President de l’Agrupació, Javier Tebar, i del delegat del sector, Pepe Llloret, per a rebre a tots els representants infantils i donar-lis un obsequi. Pero abans, el nostre President de l’Agrupació no ha volgut oblidar-se de Daniel Lloret que està molt malalt i d’Amparo Castelló que està en ell, tots els assistents li han desijat als dos molt ànim en un fort aplaudiment.

Aepsf E21102018 1

Des d’ací volem agrair a la Falla Bolseria el que nos haja deixat el seu casal per a realisar el berenar i a tots els components de la directiva pel seu treball i colaboració.

NUESTROS INFANTILES YA SE CONOCEN

Hoy, día 21 de octubre de 2018, un año más y en el Casal de la Falla Bolseria Tros-Alt, ha tenido lugar la merienda para que los máximos representantes infantiles de la Agrupación por fin se conocieran.

El acto comenzó recibiendo a las Falleras Mayores y Presidentes infantiles de las distintas comisiones para que pudieran merendar todos juntos y conocerse. Tras la merienda, se les ha hecho dos juegos en los que han podido demostrar la capacidad que tienen para aprenderse los nombres de todos sus compañeros de las fallas de la Agrupación.

A continuación, se ha pedido la presencia de nuestro Presidente de la Agrupación, Javier Tebar, y del delegado del sector, Pepe Llloret, para recibir a todos los representantes infantiles y darles un obsequio. Pero antes, nuestro President de la Agrupación no ha querido olvidarse de Daniel Lloret que está muy enfermo y de Amparo Castelló que está con él y todos los asistentes le han deseado a los dos mucho ánimo con un fuerte aplauso.

Desde aquí queremos agradecer a la Falla Bolseria el que nos haya dejado su casal para realizar la merienda y a todos los componentes de la directiva por su trabajo y colaboración.

Aquí tenéis el resto de fotografías.

Anuncios

Deixa un comentari: // Deja un comentario:

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada el 21/10/2018 por en Eixercici 2018-2019, Eixercicis.
A %d blogueros les gusta esto: